10.11.2009

Cellegift og Sminkekurs

Mandag var det cellegiftkur nr 7. Dersom doseringen opprettholdes er jeg nå en fra halveis. Dersom dosene reduseres er jeg faktisk over halveis!!! Fikk et rom sammen med to andre, det var litt uvant. Mamma var med. Tiden gikk med til aviser og ukeblad, ikke så mye skravling eller TV når du sitter sammen med to andre. Når jeg kommer hjem fra sykehuset er det mat og deretter rett på soffan med mitt nye deilige pels-pledd!

Idag tirsdag har jeg vært på sminkekurs: Look Good... Feel Better i regi av Ahus. Det var nyttig! Og kjekt å få møte på Ahus med et smil om munnen. 12 kreftsyke damer fikk hver vår sminkebag med hjem, masse bra sminke! Når jeg så de andre damene uttafor så tenkte jeg at jaja det er jo bare jeg og to til som har mistet håret. Vi hadde på luer. Men når vi kom inn og satte igang var det faktisk bare to stk som hadde sitt eget hår. 12 flotte nysminkede damer vendte nesen hjemover så fornøyde!

Formen er etter forholdene veldig bra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar