18.04.2010

Avreise Stavern

PC doktorn (Rainer - mannen min) har holdt på hele uka så det va umulig å få tilgang til tastaturet før nå - rene abstinens tendenser, så nå endelig....

Forsøker å få pakket kofferten til avreise Stavern i morgen tidlig, men det var ikke så lett. Jeg klarer ikke pakke før jeg faktisk er heldt nødt - så det blir nok ikke tidlig i seng i dag heller. Men jeg må kjøre hjemme fra senest klokka 7 i morgen tidlig - så det blir knall tøft å stå opp.

Idag har vi vært hos Jens Terje å feiret 2 årsdagen. Pølser, kaker og is - og en aldeles nydelig ostekake! Det var kanskje ikke den mest ideelle oppladingen til treningsleiren i Stavern, men pytt pytt. Nå i kveld har jeg til og med sittet ved symaskinen og lagt opp to bukser, den ene til Nicolai og den andre var treningsbuksa mi som jeg kjøpte for fire år siden. Endelig skal jeg begynne å bruke den! - kryss i taket! Og de helt nye jogge skoene er på plass i bagen, så da er jeg vel nesten klar.

Jeg gleder meg til å treffe mine nye venner i Stavern og ta fatt på trenings oppgavene! Håper det blir masse sol og varme, og flere opphold ute i hærlig sjøluft!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar