24.09.2010

Fredag

Startet tidlig (på en fridag... ja ja) med å hente bilen på verksted klokka 7!
Hjem å vekke gullet og få han på skolen, dessverre i øsende pøsregn.

Nå nyter jeg deilig frokost (det skjer ikke ofte); ferskt tysk bondebrød (må være rundt!), philadelphia ost og salami og en kopp te, mmmmmmm!

Det er endelig fredag etter en stri uke.
Mandag var jeg på Radiumhospitalet til en ekstra undersøkelse, legen var ikke fornøyd med det han så på forige CT scan. Men faren er over - iallefall så langt....
Ny CT scan i oktober. Så det medfører jo litt ekstra spenninger og dermed dårlig humør og dermed en travel og masete uke.

Men hyggelige nyheter har jeg også fått denne uken.
Jeg er så heldig å har fått plass på nok et Montebello opphold, hurra! Det er et aldeles nydelig sted med fantastiske mennesker som jobber der og veldig sosialt - ja og derfor trivest jeg så bra på Mesnali! Og denne gangen gleder jeg meg ekstra mye fordi jeg skal være en hel uke sammen med mine nye venninner som jeg har blitt kjent med fordi vi alle dessverre har hatt lymfekreft. Men nå er vi symptomfri og skal jobbe sammen for å bli enda bedre form enn vi er idag!

Ellers har det gått slag i slag hele uka. Nicolai har mye lekser synest jeg, han er jo bare 8 år "stakkar" og må pugge engelske gloser og skrive norsk "stil". Så er det lesing hver dag/kveld i minst 15 minutter.
Tirsdager er fotballkamp og torsdager er det fotballtrening.
Heldigvis har han en fantastisk pappa som er veldig glad i fotball og veldig tolmodig med lekser! Det er nemlig ikke jeg. Når formen og psyken "daler" så er eksplosjonsfaren stor. Heldigvis går det fort over.

Det er vel slik de aller fleste har det.
Jobb - handle - middag (hvis man rekker det) - aktivitet - lekser - barn i seng - klesvask - gjøre klart til neste dag - litt TV/nyheter - i seng PUH.

Men nå skal jeg nyte denne regnfulle dagen.
Har allerede fått matvarer i hus for helga (og vel så det..... lammelår og reker stod ikke på handlelisten....) Nå starter rydding og vasking etter ukas strabaser og deretter er det fredagskoz. Det innebærer taco og gullrekka!

Go helg!!!

1 kommentar:

  1. ja - hektisk liv vi lever altså!!
    Da er det ekstra deilig med en rolig go frokost!
    Kos dere mrd fredagskosen!

    goklem antonia

    SvarSlett