30.10.2010

Uken som gikk

Uken etter Montebello oppholdet har vært litt "rar".

Først to dager syk (eller sliten heter det vel...) - deretter en avslappende onsdag hvor jeg havnet hos frisøren. Det startet med en "bad-hair-day" - har ikke vært hos frisør siden juni 2009.

Før vinterferien i februar barberte jeg det lille dunet som hadde kommet. Etter det har jeg ikke gjordt noenting annet enn å la håret gro! Nå har det vokst ut masse krøller og jeg har definitivt århundrets spare-sveis. Nå har det begynt å "legge seg ned" - hvis du skjønner. Så da måtte det gjøres noe - og frisøren ble oppsøkt. Kortere ble det, men iallefall ble det litt orden på frisyren!

Torsdag var det dags for å dra på jobb etter nesten to uker "off". Etter jobb dro vi alle sammen på middag hos mamma - vi feiret hennes bursdag med ballj til middag og kake til dessert!

Fredag var jeg på jobb igjen - jeg jobber vanligvis ikke fredager, men det er gøye dager på jobb så dagen gikk veldig fort! Hjemme var det klart for rydding og maling og taco.

Idag har mamma og jeg vært i Oslo by og møtt kjentfolk heimafrå. Det var veldig kjekt! Arti å være i byen - det er så lenge mellom hver gang dessverre. Her hjemme igjen var jeg klar til barnevakt økt for tante barna. Det ble pizza til kveldsmat - og de to største starta umiddelbart med hytte-bygging - hvor de også sover i natt. Håper ikke hytta raser sammen i løpet av natta.... Men det er også lurt å komme seg i seng tidlig for lille engelen våkner vel klokka sju tenker jeg.

Søndag er det endelig klart for Halloween! Nicolai har ventet i eeeeevigheter, endelig er det klart for kostymer, gåtteri, gresskar og mange skumle barn!

Men ikke nok med det! Det er også tid for kaker og bursdagsfeiring!
Hurra for bursdagen min - det er det kjekkaste jeg vet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar