18.11.2010

Bytur

En bytur er over for denne gang, og det er allerede to måneder siden sist jeg traff SHUS'erne.

Veldig kjekt å treffes igjen, spesielt Vivian som var min reserve mamma som passet på. Det var mye morro å finne på i storbyen for jenter 18 år - mye morsommere enn å stå opp om morgenen og komme seg på jobb. Mimre - Mimre.

På den tiden (ja jeg vet jeg er olding) hadde vi stemplingsur, med kort som måtte i maskinen før klokka 9, takk å lov for flexitid! Jeg jobber heller kveld istedenfor morgen - og noen ting forandrer seg aldri - dette gjelder fortsatt!!!

Jeg var 18 år når jeg flyttet til Oslo og begynte å jobbe på Statens helseundersøkelser. Og det er altså 14 år siden jeg slutta! Nå sitter vi ved samme øl-bule og mimrer og de fleste har barnebarn som er på samme alder som min sønn.

Hehe - det er ganske arti å tenke på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar