18.01.2011

ETT ÅR SIDEN

Da er dagen her.

Det er idag ett år siden siste cellegift kur på AHUS. Kjenner at jeg blir litt kvalm av å tenke på det. Jeg håper og tror at det var min aller siste noen gang!

Formen er som tidligere nevnt fortsatt som en jo-jo, men stadig flere dager er normale.

Jeg vurderer, og har fått invitasjon, til et nytt opphold på Montebello, men jeg føler også at jeg må slippe litt ut av "kreft-boblen" og komme meg videre. Det er en grunn til at kalenderen min er full på ettermiddagene hvor jeg skal ut å være sosial igjen. Trening og kafe besøk står høyt på agendaen! Og innimellom må jeg rett å slett sove, jeg trenger fortsatt veldig mange timers søvn.

Det har vært et laaaaaaaaangt år med både nedturer og oppturer.
Deilig å ha passert datoen. Klarer ikke helt å bestemme meg om det skal feires eller dagen skal forbigå i stillhet?

Jeg tror jeg går for å FEIRE!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar