07.06.2011

3 måneders kontroll

Atter en tre måneders kontroll gjennomført på AHUS.
Alt vel - fortsatt frisk!

Blodprøvene mine er så "flotte" at de kan ikke spore at jeg hverken har vært syk, eller at jeg noen gang har fått cellegift. Det er jo bra!

Jeg må starte med Multi vitaminer da... og det er jo ikke ille egentlig. Jeg har aldri tatt noe annet enn c-vitaminer når det behøvs. Kanskje greit med noe tilskudd uansett. Jeg mangler vitamin D og folat så Multi er kommet i hus for første gang.

Ny lege denne gangen, og det ble selvsagt (som forventet) en diskusjon om hvem som skulle bestille hva og når. Så etter jeg var ferdig med konsultasjonen hos lege måtte JEG ringe Radium og sjekke hva som skal videre skje. Og så måtte JEG ringe tilbake til Hematologisk avdeling å gi beskjed om at de måtte gi beskjed til legen om hva hun skal bestille... puh....

What else is new??? Her må man ordne opp selv - as usual!

Min faste sykepleier Anita gikk forbi så jeg fikk sagt hei. Jeg er ikke så ivrig lenger at jeg går innom sykepleierne.

Litt deprimerende å være på avdelingen å se alle de syke som sitter å venter, en trillende forbi i seng, en i rullestol, en med rullator. Føles som jeg er på feil venterom. Angsten sitter fortsatt i når jeg sitter blant pasienter på kreft avdelingen, så jeg var ganske rask å evakuere!!!

Tre måneder til neste kontroll - da på Radiumhospitalet!

2 kommentarer:

  1. JIPPI AT DU ER FRISK! GODE NYHETER HVER GANG DET:-)))))
    huff da - det må være litt av en følelse å sitte på det venterommet...kan ikke forestille meg.
    Gleder meg til å se deg i morgen!
    klem antonia

    SvarSlett
  2. Hei AK!

    PUH!!! Alltid godt å få bekreftelsen at man fortsatt er frisk. De siste 10 min før man skal inn til legen, setter ihvertfall jeg stadig nye rekorder i katastrofe-tanker. Desto bedre at legen sier at alt er bra!!!! :D

    JIPPI, sier jeg også for at du fortsatt er frisk! Vi må treffes en gang i løpet av sommeren så vi får oppdatert oss med all nyttig og unyttig info ;-)

    Klem, Siri

    SvarSlett