16.08.2011

CT undersøkelse- snart ny 3 måneders kontroll

Jeg har ikke helt "landa" enda etter Lofoten turen.
Der var jeg sammen med mange friske kreft survivors!! Hurra.

Men alvoret innhenter meg fortere enn jeg vil.
Denne måneden er det klart for ny tre-måneders-kontroll.

I morgen er det klart for CT på AHUS. Jeg er jo egentlig veldig takknemlig for at jeg får lov å få CT undersøkelse, da vet jeg jo iallefall at hvis det er noe inni der så ser de det.
Så det er med blandede følelser jeg tenker på enda en CT undersøkelse.

1 kommentar:

  1. Hei Ann Kristin!
    Takk for et flott referat fra turen til Lofoten m.m. Alt er sikkert i skjønneste orden med deg, det skal du se kontrollen viser. Du hadde ikke klart den 'farten' hvis du hadde fått tilbakefall, det vet jeg.
    Klem fra
    Mimmi

    SvarSlett