26.10.2009

Dose nummer 6 av 16

Er hjemme fra sykehuset. Gikk greit idag - ble kvalm av spritduften/antibac, og lukta av plast-slangene og sykehus. Linda var med meg! Hadde ikke greid meg en hel dag på Ahus uten noen å snakke med. Idag vadde VAPen vridd seg så jeg fikk to stikk rett i puppen før ho traff - det gjorde ikke vondt, men var bare veldig ekkelt.

Det er fem pluss ute, men såååå deilig å fyre i peisen. Kos etter en lang dag på sykehuset. Sofa, pledd, en kopp te og fyr i peisen, og to gode gutter å kose med - fordi jeg fortjener det!!!

Vurderer take away - Kina mat fra Lillestrøm... ja - det blir det!!! Vi skal feire! Men samtidig sørge over at akkurat nå kjører en ukjent familie avgårde med vår campingvogn. Vel vel - en bekymring mindre, samtidig som det er forferdelig vemodig. Nicolai (7 1/2) er helt på gråten og tror at vi aldri kommer oss til Trysil noen gang mer. Vi har sååå mange gode minner fra tre hærlige sesonger i flotte Trysil - som har verdens beste Goulash Suppe på Skipaviljongen. Sukk. Trøsten er at vi skal uansett ikke slutte å stå på ski. Om ikke lenge skal vi til Hemsedal sammen med gode venner på firma hytten. Håper virkelig formen holder, jeg gleder meg skikkelig!

Bursdagsselskapet i går ble meget vellykket. Koste meg veldig. God mat og masse gode kaker - på ekte sunnmørsk vis. Mamma ble målløs!
Men neste gang går jeg for lyn-glitter-lim. Jeg måtte overrekke et kort som ikke kunne brettes sammen, limet hadde ikke tørka.

1 kommentar:

  1. Heisann:-) 2 kurer til no så er du halvvegs:-) Håper du kommer deg avgårde til Hemsedal. Det hørest kjekt ut. Vi også har solgt vogna. Blir så lite brukt, men har beholdt plassen på Sandane så får sjå til sommeren igjen. Gratuler Kristine så masse med dei 60:-)Kjekt å følge med deg her på bloggen. Du er flink! Stå på! Klem frå Anita

    SvarSlett