06.10.2009

Fellesferie

Hele juli måned gikk med til undersøkelser. Noen misslykket og noen bedre. Benmargsprøver og CT undersøkelser. Masse nye mennesker i hvite frakker. Det første jeg tenkte var at jeg er nødt til å komme meg til Radiumhospitalet! Heldigvis er det slik at alle med Hodgkins lymfom behandles på Radiumen, så det var klart at jeg skulle dit etterhvert. Men jeg måtte ferdig utredes før jeg kom dit. Etterhvert viste det seg at alle tester og prøver som var tatt på AHUS måtte tas på nytt når jeg kom på Radiumen 11. august, inklusiv benmargsprøven. DET hadde jeg ikke mye lyst til, heldigvis var min kjære mann med meg hele veien, og han snakket med sykepleier på avdelingen og jeg fikk en pille før jeg skulle på benken. TAKK!

Vanskelig å beskrive juli måned med få ord.
Det var ganske hektisk, kaotisk og merkelige/uvirkelige dager.

Rett før skolestart hvor min kjære lille gull skulle starte i andre klasse kjørte vi skytteltrafikk til Radiumen. Undersøkelser og VAP og PET og jeg vet ikke hva det heter alt sammen.

Min første cellegiftkur fikk jeg på Radiumhospitalet 14. august 2009.
Da var jeg i gang..... sånn sett har det gått ganske fort, tross fellesferie.

1 kommentar:

  1. hei vennen! å velkommen til blogg verdenen!
    måtte felle en tåre jeg!!!
    Dette blir bra!!
    go go klem fra anton

    SvarSlett