02.03.2010

SOL SOL SOL

Idag er det nydelig SOL og et vidunderlig vær her hjemme.

Idag stod tannlege for tur. Mye å passe på etter cellegift behandlingen. Heldigvis har jeg sterke tenner. Jeg har ikke kastet opp under cellegift kuren og har heldigvis sluppet stråling - dermed kunne tannlegen rapportere om NULL hull! - og intet annet heller. Det kunne gått så aldeles mye værre. Puh - det var en lettelse å få det unnagjordt. Jeg så for meg tusenlappene fyke avgårde og fryktet det værste. Det hadde vært så typisk.

Formen er bra og jeg drister meg til å planlegge litt fremover. Det er mange avtaler og mye papirarbeid. Jeg er god på papirarbeid - men det går ikke så greit når jeg ikke får svar, eller ikke får tak i folk... hmfr.

Selv om det i dag har vært nydelig sol ute så er det fortsatt altformye SNØ her. Slik ser det nemlig ut hos oss rett uttafor inngangsdøra - det har rast av taket. Det andre bildet er foran kjøkkenvinduet. Idag fikk vi trussel lapp fra søppel bilen - HER MÅ DET MÅKES - stod det.

Sommer sommer kom til oss!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar