13.03.2010

Vårtegn

Gutta i gata har fått frem syklane sine. Det er det sikraste vårtegnet.
MEN idag så jeg noe dale fra himmelen - det var snø. Sukk.
Nicolai og Rainer er ute å går på ski idag, jeg klarer ikke bli med. Beina mine vil ikke. Jeg må "spare" kreftene til rehab - da blir det full guffe hele uka tenker jeg.


Torsdag var jeg på møte på jobben, det var veldig inspirerende å høre om resultater fra 2009 - det gikk nemlig veldig bra!!! - og om busjetter og planer fremover i 2010. Etterpå var det middag. Kjekt å treffe kolleger, og gleder meg til å starte så smått å jobbe. Det var veldig vanskelig å sitte stille i så mange timer - møtet startet klokken 14 og så gikk vi til middag klokken 20, følte meg som et barn som hadde "makk i raua" - som vi sier på Møre.

Igår var Marit, mamma og jeg på tur til Hadeland Glassverk. Veldig trivelig utflukt, der er veldig koselig. Så utrolig mye flotte ting i butikkane, skulle vore millionær...

Idag skal vi alle sammen på middag hos mamma - det er ballj på menyen. Nam nam.

Nicolai skal ha overnattings gjest fra nabohuset i natt. Søndag morgen skal vi stille klar til fotballkamp i Ekeberghallen klokka 08:00. Hjelp. Vi - morgenfugler... eh.... ?

Nedtelling - to dager igjen.... det kribler i magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar