05.07.2010

Enda en uke er passert

Vi har hatt en vidunderlig uke på Montebello. Mange flotte kurs deltakere som vi har blitt kjent med. Skulle vært en reunion neste år...

Det har vært mye info/forelesning og mange gruppe samtaler. Slitsomt å være sosial og veldig slitsomt å sitte i auditoriet å prøve å få med alt. Det har derfor blitt MYE kaffe! Det har med andre ord ikke blitt seine kvelder på meg iallefall. Har vært i seng samtidig som Nicolai, dvs han har fått være oppe seint med alle de andre barna og jeg har lagt meg tidlig, så da ble det samtidig sånn i halv ti tiden.

Veldig fornøyd med kurset som var over all forventning.
Gleder meg allerede til jeg skal tilbake i august!

Jeg husket å ta et lite minutt stillhet helt for meg selv på fredag den 2. Det var en litt underlig dag. Det var godt å koble av med gjøremål som gav lite tid til grubling. På vei hjem fra Mesnali hadde vi en "mellomlanding" på Kapp og på Sandvoldstranda er det alltid hyggelig å være. Med god mat, deilig vin, gode venner og strålende sol ( og mange myggstikk) så gikk det helt fint! Tenk det er allerede ett år siden. Ironisk nok så er det også ett år siden sist jeg var på Kapp...

Nå har vi allerede kommet til Juli og de fleste lengter etter sol og sommer og ferie. Det gjør vi også. Idag reiser lille gullet alene med fly til bestemor og bestefar i Korgen. Alle gleder seg stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar