07.07.2010

Klager ikke

Hovne bein, rennende nese, trøtt og ekstremt mye kaffe (som gjør magen ugrei). Det ble en lang dag på jobb, ukonsentrert og trøtt og dermed gikk dagen såååå treigt. I morgen satser jeg høyt og går ut i stor stil - min tredje jobbedag på rad. Kanskje det går bra - kanskje det straffer seg. Vi får se.

Det er status - det er ikke klaging. Sånn går det når man skal gjøre ALT fordi det er sommer og sol og vi er hjemme alene osv........

Dermed sitter jeg nå på en stol med beina høyt og glaner på tv'n INNE. Det er bare å innse at jeg ikke orker å "herje sånn", som mamma kaller det. Fordi formen er ikke 100% som før. Full gass - og bråstopp - ja det er jeg mester i.

*Har jaget ut Rainer - han får se fotball et annet sted.
Nå skal jeg nyte ettermiddagen og kvelden alene hjemme med fjernkontrollen helt for meg selv! Med en deilig pute og et pledd og en stor flaske Pepsi Max!

Og forresten....
En stor klem og et høyt HURRA for Bodil som fyller 40 år idag.
Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar