02.02.2011

E de muli.......

Ja jeg vet at det ikke er noe vits å hisse seg opp, men nå gjør jeg det likevel.

Makan.

Jeg har hatt en laaaaaaaaaaang samtale med poliklinikken på Radiumhospitalet som nå mener at min ETT-års kontroll skal være i AUGUST!!!! Jeg vet da vel for pokker når jeg var ferdig med cellegift og når jeg har vært på kontroller - og når jeg skal ha neste kontroll???? Må heller ikke tro at jeg får snakke med legen - åneidu - damen vet best!

Og på Ahus er telefonen stengt idag på grunn av sykdom.

GREIT - jeg får ordne opp sjøl - grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hei AK!

    Det var da veldig så paria-kaste du er på Ahus, da...?!? Skjønner ikke hvorfor de surrer så fælt, men du får stå på videre og fortsette og mase deg til dine rettigheter! Stå på!!!

    Så forresten i det forrige innlegget ditt at du har begynt å tenke på og avslutte bloggen din. Den tanken har jeg vært inne på også når det gjelder min blogg. Har skrevet utkast til siste og avsluttende innlegg allerede, men har ikke helt bestemt meg for når jeg skal publisere den. Uansett er jeg enig med deg. Nå er det snart på tide og avslutte dette kapittelet og se framover.

    Klem, Siri

    SvarSlett
  2. Hei Siri og takk for sist.
    Ja jeg skjønner ikke jeg heller, men men det blir nok bra til slutt.
    Siden Radium sier at min ettårskontroll er i august får jeg vel holde liv i bloggen til det... ha ha ha. Time will show.

    SvarSlett
  3. Hei Ann Kristin!

    Når det gjelder Ahus er jo 160.000!!!! innbyggere i bydel Alna overført fra Aker sykehus og dit fra 1.1.11 Det sier seg selv at dette blir 'surr i hyppen' takket være våre politikere. Jeg har siden min kreftdiagnose tilhørt Kreftsenteret/Ullevål, men fra 1.5 skal HELE 'senteret' overføres til Radiumen. Jeg har kontroll i mai, men de har lovet meg å si ifra i god tid hvor jeg skal møte. Det blir vel noen telefoner på meg også, skitt, jeg stoler ikke på systemet lenger, vi har nok usikkerhet som vi har om vi ikke skal måtte 'ringe rundt'.
    Ha det godt så lenge, jeg er glad du fortsetter å blogge, tusen takk og ha det bra så lenge.
    Klem fra Mimmi

    SvarSlett
  4. Hei Mimmi, takk for hilsen.
    Ja vi får stå på selv - og som du sier - i tillegg til alt det andre vi har å tenke på!
    Lykke til på neste kontroll!

    SvarSlett