23.12.2009

En dag igjen

til jul....
Junior er mega spent og går i spinn her inne. Måtte jage han ut. Det er flott vintervær, det er is på skøytebanen og nå har han vore ute i flere timer. Nå er det mørkt ute og på tide å tenne lysene inne. Det er en litt rar dag hvor jeg ikke er i form, men ønsker å være det. Jeg sitter på en stol og er sliten. Har ikke energi - og det gjør at jeg blir sur og grinete. Og det skal man jo ikke være på lille julaften. Nå gleder jeg meg til mamma kommer på besøk, det blir alltid ro og orden da.

1 kommentar:

  1. Håper formen din er bedre i morgen. Det hjelper alltid når mamma kommer...
    Min mamma var akkurat innom oss, så nå har julefreden senket seg over oss på Toten. Drar til Rena i morgen, der det om mulig alltid er enda mer julestemning enn her.

    Vi ønsker dere alle en super julefeiring!!

    - Malin, Mads, Hege og Pål

    SvarSlett