04.12.2009

Lettelse

Nå begynner det å synke inn. I hodet mitt så planlegger jeg nå laaaaaaaaaaaaaaangt fremover, ja helt til februar 2010. Du verden så deilig. Føler at livet har vært (og er fortsatt litt) på "hold", selv om jeg har følt meg ganske bra i form innimellom så lurer sykdomen bak i der...

Rett etter sykehuset på onsdag måtte vi kjøre rett til Elkjøp og kjøpe DVD: Jenta som lekte med ilden. Endelig fikk jeg sett filmen, fytterakkern så spennende - selv om jeg har lest bøkene.
Jeg har jo ikke fått lov å gå på kino, og som alle vet - det du ikke får lov til - det har du veldig lyst å gjøre. Spesielt når disse tre filmene har kommet på kino og jeg måtte vente såååå lenge før DVDen kom. Så nå venter jeg i spenning på release datoen på film nr 3. Håper den kommer før jul.

I går torsdag var vi i Charlottenberg og handlet. Det ble fullt både i "gåtteskapet", i vin skapet og i frysern gitt. Deilig å få det i hus så kan jeg stryke det av lista.

Har så mye rart i hodet idag, mimrer for meg selv om alle julebord jeg har vært med på. Jeg har jo vært ansatt i 11 år. Har gått glipp av kun ett julebord hittil, to med idag. Begge ganger på grunn av kreft... Idag er det altså julebord på jobben med rekord mange påmeldte. Hmmm hadde VELDIG lyst å være med. Men som legen sier, ikke lurt å oppsøke store folkemengder. Så..... 160 stk sammen i et lite lokale er vel ikke helt ideelt nei. Det er alltid så god stemning hele dagen, og spesielt fordi alle fra hele landet kommer inn til oss i Oslo. Sender en liten hilsen til Nordea Finans kolleger idag, kos dere på julebord i kveld!!!

Vi har invitert Rainer sine søsken på taco i kveld. Det gleder vi oss til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar