04.01.2010

11 DOWN, 1 TO GO

Nå er jeg heftig sliten (lurer på hva det kan bety...) - det er iallefall slutt på energien og kreftene i denne kroppen. Cellegift idag, utrolig sliten bare av å få av meg skoene når jeg kom hjem, puh. Idag var det planleggingsdag på skole og SFO så Rainer og Nicolai har vært i slalombakken.... misunnelig JA. Mamma var med meg på sykehuset, vi skravler, ser litt på TV og leser ukeblader, drikker te og "koser oss".
Linda har bursdag idag - Hipp Hurra, det skulle feires i går, men da var Njål syk så middag og selskap ble avlyst. Idag har jeg fått kur så da kan jeg heller ikke :-( Dersom jeg blir syk må jeg utsette cellegiftsbehandlingen, og da kolliderer det med avreise til "canaris". Motivasjonen for å være i isolat hjemme er igrunnen helt grei. Her tas det ingen sjangser.
Kanskje ikke så rart jeg er sliten. Det har gått i ett i to uker nå - helt siden forige kur den 21/12. Har hatt besøk, julefeiring, julemiddager (ikke her hos oss), nyttårsfeiring med rødvin og rangel, flere middager, og sist helg har jeg absolutt ikke gjordt noenting annet enn å fyre i peisen og sitte i sofaen!!! Det måtte til for å kunne få kur igjen idag. De gir meg ikke kur hvis jeg ikke er i form. Det er godt å ha familie rundt seg i juletiden, men jeg klarer ikke å dra pleddet over hodet når vi er flere i huset. Jeg klarte det bare sånn nesten...
Nå er det bare å telle ned til den 18. januar, det er siste cellegift!!!
Dette skal jeg klare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar