06.01.2010

Dårlig

Er egentlig blitt veldig godt vandt til å komme meg raskt etter behandling, men nå går det trått. Iføge legen er det som forventet, nå har vi pøst på med gift i ett halvt år og det skulle bare mangle at du "merker det". Ja det er klart jeg gjør, men det går hardt ut over humøret om dagen, det er dritt å ikke kunne bevege seg fra sofaen i stua til kjøkkenet uten å måtte ta pause midt på stuegolvet.
Magen uler etter næring, men jeg orker ikke spise, holder på å sprekke, det er fullt. Vann vann og atter vann - ja og vannet sitter godt i kroppen også - så spørs om det er så lurt å pøse på med det. Ikke vet jeg.
Nå lengter jeg og skulle ønske at vi allerede hadde kommet til neste uke - da vet jeg at formen bedres.

2 kommentarer:

  1. Hang in there AK! Du er snart ferdig nå! Bare aksepter at slik blir det disse dagene. Det går seg nok til i neste uke skal du se! Legg deg på sofaen uten å være lei deg og deleger oppgaver til gutta dine :-) Stor klem fra PG!

    SvarSlett
  2. Hei Ann Kristin, og takk for kjempehyggelig tilbakemelding på bloggen min! :) Jeg kan også bekrefte at det tar litt lengre tid hver gang å komme seg i "normalt gjenge" igjen etter hver kur. Men du blir deg selv igjen denne gangen også, selv om man blir sliten av ingenting. Bruskorker er mitt Mount Everest om dagen. Nesten helt umulig å skru opp de forbaska korkene om dagen... :( :)
    Så har du bare en kur igjen, ser jeg! Skal love deg at det er så utrolig godt å bli ferdig, så du kan bare glede deg til den gode følelsen det gir. Lykke til videre! Kanskje vi ses på rehab?
    Mvh, Siri

    SvarSlett