15.01.2010

Luftetur

Var innom jobben igår, det var så trivelig at jeg ble der hele dagen!!! Når jeg da skulle dra var det så seint at jeg nok hadde havnet i værste køen midt i ettermiddags ruschet. Derfor ringte jeg ei venninne og vi møttes på Fridays på Aker Brygge. Dro hjemmefra klokken 11 og var hjemme klokka 21. Det var en veldig kjekke og trivelig luftetur.
Idag er det tid for nok en luftetur. Skal ut på byen i Lillestrøm å spise med Mona, Jorunn og Linda. Det er for å feire Linda sin bursdag som var den 4. Gleder meg!
Ja det er akkurat som beskrevet. Utrolig deilig å lufte seg, se og snakke med andre mennesker, se andre omgivelser. Føle seg som en del av samfunnet, og ikke minst føle seg normal som alle andre. Åh så hærlig!
Og nå har jeg bare en dose igjen, men det er heldigvis ikke før på mandag.
Nå skal jeg nyte helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar