03.03.2010

Ventetid

Det er kjedelig å vente.... vente på å bli helt normal igjen.... vente på at alle kroppsdeler skal fungere som de gjorde før..... vente på NAV..... vente på legekontoret...... vente på sommeren...

Idag har jeg vært hos min nye fastlege. Virker bedre enn den forige. Skal innom jobben i morgen, gleder meg til å treffe mine gode kolleger. Håper jeg kan starte så smått å jobbe litt etter påsken, det skal bli godt.

Solen skinner idag også - litt synd med alt støvet inne - det syns så godt når sola skinner inn. Ja ja - får vel ta i et tak - skal jo ha gjester søndag så det er vel bare å sette igang...

1 kommentar:

  1. Hei!
    Sikkert enklere sagt enn gjort, men tiden går som regel fortere når man ikke venter. Venter også på sommeren, men den kommer fort som f uansett. I mellomtiden kan man gjøre det beste ut av dagen. For din del betyr jo det å ikke tørke støv om det er andre ting som er mer OK. La Rainer ordne det, så kan du sette deg ut i solveggen med en appelsin å nyte dagen...
    Carpe diem er et slitt utrykk som er enklere å si enn å leve etter. Prøver uansett hver morgen å huske på dette når jeg jager over høgda i lav morgensol på vei til jobb. Er faktisk en ting som kommer mer med åra... Å være mer glad over det som finnes. De enkle tingene. bare det å være frisk... Noe du har minnet oss på nå i det siste... Takk!

    "Tid går ikke, den kommer"

    -StrandPål

    SvarSlett