14.06.2010

100

Dette er faktisk mitt innlegg nr 100.

Det burde feires - og ja man kan si at det ble feiret i helgen.

Både i 30 års laget vi var i på fredag og festen hos oss på lørdag!

Takk til gode venner og naboer som var med oss på festen vår.
Det setter jeg stor pris på!

Det var en etterlengtet fest - fordi den fjor ble utsatt på ubestemt tid... To stk førtiåringer og 10 års bryllupsdag. Det var ikke noe særlig å ikke kunne planlegge noe frem i tid. Men NÅ er jeg heldigvis frisk og endelig i form til å gjennomføre det. Og ettersom jeg kan huske - så tror jeg alle som var her hadde en trivelig kveld/natt! Tross øsende pøsregn ble det ganske festelig innendørs.

Vi fikk ikke innviet det nye terrasse taket - jaja kanskje det byr seg en anledning senere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar