20.06.2010

Kristiansand

Nicolai og jeg har vært i Kristiansand i helgen sammen med Jorunn, Gabriel og Jenny. Vi var tre damer og seks barn i samme hus. Det var livlig og veldig kjekt.

Vi var i Dyreparken på fredagen og for en gang skyld så vi på dyrene - ikke bare Sabeltann! Vi så på løve-presentasjonen i Afrika, og vi fikk med oss foring av dyrene i Nordisk Villmark. Det var spennende. Vi rakk også FEM ganger i tømmer-renna (Nilen heter det visst)! Ingen kø - det var helt supert!

Det holdt jo på å gå helt galt midt på dagen da.... Spisestedene var IKKE åpnet for sesongen. Så da fikk jeg talt til 10 og mer enn det, mens jeg sendte de andre av sted inni "jungelen" - så jeg fikk ro og fred til å telle... Men det ordner seg for snille jenter. Jorunn ilte å kjøpte en bøtte med stekte poteter som gikk ned i en fart - og så var alt greit igjen.

Støtte strømper og joggesko er jeg helt avhengig av, og mange mange pauser. Litt travelt når man reiser i flokk - er ikke helt komfortabel med at de andre må vente på meg, men sånn er det bare akkurat nå. Skulle gjerne ha vært i bedre form.

I morgen er det jobb - og det er to skoledager igjen før det er sommerferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar