12.08.2010

CT lunger og mage

Idag var tiden kommet for ny CT scan på AHUS.

Tiden går så fort at jeg henger nesten ikke med. Det er altså snart klart for min andre 3.måneders kontroll. Og det betyr jo at det er faktisk over seks måneder siden siste celle gift kur. Skål for det!
Det er lett å huske siste kur fordi det var på bursdagen til min gode veninne Kari 18. januar.
Så neste onsdag er det syv måneder siden! Hurra.

Det jeg har hørt av andre og lært på kurs og rehab er at det alltid vil være spenning før ny kontroll. Men jeg trodde at - det gjelder jo ikke meg.... haha.

Har hatt vondt i magen i flere dager uten å "skjønne" hvorfor? Var det kanskje noe jeg hadde spist? Mye kaffe på jobb? .... Sovingen har ikke vært normal i det siste. Jeg har jo aldri hatt problemer med det. Men i natt har jeg faktisk sovet veldig godt, fordi jeg var utslitt etter uka og mega trøtt. Vel - det er nok likt for alle likevel!

Blodprøver mandag og CT idag. Resultater får jeg på kontrolltime på Radiumhospitalet 25. august på min gode veninne Jorunn sin 40 års dag!
Det må bli gode nyheter fordi det blir stor feiring den 28.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar