25.08.2010

Svar på prøver

Endelig var dagen kommet da jeg skulle på kontroll på Radiumhospitalet. Heldigvis hadde jeg time tidlig så jeg slapp å vente hele dagen. Spente dro vi av sted; først blodprøver og så venting på poliklinikken. Og de var jo allerede en time forsinket før jeg fikk slippe til.

"Det ser bra ut" sier legen. Javel? hva betyr det?
Jo bildene har ikke kommet fra Ahus så vi har ikke fått sett på de, men vi har fått brev fra Ahus om at prøvene var fine. ( ja det er jo klart - det er jo bare tre uker siden jeg tok CT så...)

Vel ? Jeg skal ha dette i brevs form fra Radiumhospitalet, og har jeg ikke det innen mandag så skal de få telefon fra meg.

Men det er ialefall intet alarmerende. Så vidt jeg vet er jeg fortsatt symptom-fri!!!

Jeg føler meg i nogenlunde bra form og det er vel det som teller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar