22.10.2010

Hjemme

Jeg er hjemme etter en hærlig uke på Montebello-senteret.

Det har vært masse trening og forskjellige aktiviteter. Mye frisk fjell-luft, deilig og sunn mat - og nye bekjentskaper både i fruktkurven, salatdisken og ikke minst menneskelig.

Det var litt "skummelt" å reise alene.
Men jeg hadde heldigvis avtalt med to "Lymfe-jenter" så jeg hadde i det minste to jeg kjente fra før. Vi fikk rom ved siden av hverandre og kom på samme gruppe Rød. De andre vi ble kjent med på gruppe Rød var en kjempegjeng som holdt sammen gjennom hele uka.

Med meg hjem har jeg masse hærlige minner, nytt pågangsmot og en bunke med sunne oppskrifter som jeg gleder meg til å teste på gutta.

Borte bra men hjemme BEST!

1 kommentar:

  1. Hei og velkommen hjem, Ann Kristin!
    Høres ut som du har hatt et supert opphold. Det blir gøy å teste nye og sunne oppskrifter. Jeg synes det meste av sunn mat er FOR sunt, hvis du skjønner hva jeg mener. Uansett, prøver jeg å spise 'riktig' hver dag, i helga skeier jeg litt ut. Nå har jeg pådratt meg halsbetennelse, meget upassende, men håper jeg er bra igjen til kontroll i uke 45, det er FOR spennende.

    Mimmi ønsker god helg!

    SvarSlett