16.10.2011

Den finast eg veit

Skulle egentlig ha vore "heime" på Ten Sing reunion - 30 års jubileum denne helga. Men man kan ikke rekke alt, så det ble ikke noe av. Tenkte på kor kjekt det hadde vore, men men - får berre planlegge å være med neste gang.

På fredag var Grete og jeg på Hellbillies konsert på Lillestrøm. Det var faktisk min første Hellbillies konsert. Denne veka har jeg lasta inn "Best of" plata og sittet med propper i ørene på bussen. Jeg er nok ikke "blod-fan" av bandet så det blir nok ikke så mange flere konserter. Det var god stemning og helt greit, hverken mer eller mindre.
Men vi fekk det vi kom for: "Den finast eg veit"
Kjekt med en luftetur ut uansett. Thanks Grete for at du holder ut med meg.


1 kommentar:

  1. Hei.
    Eg var på jubileumskonserten.
    Det var veldig bra og kjempe kjekt.
    Veronica Hide

    SvarSlett