17.01.2010

Bråstopp

Etter to kvelder ute var det bråstopp igjen. Føler meg bra, og går på en "smell". Ikke lett dette her. Nå har jeg stort sett ligget siden jeg kom hjem fra en mega kjekke utetur på fredag. Det var veldig koselig. Lørdag morgen kom jeg ikke ut av senga uten hjelp. Hele lørdag og i dag har jeg subbet rundt i joggis og deppa på sofaen. Jeg er veldig svimmel og kvalm. Har tatt noen kvalme stillende tabletter, det er veldig uvanlig dagen før neste kur. Denne dagen skal jeg liksom være på topp? Hva skjer?

Nicolai var med tante Linda, Christine og Trude ut på skitur i Tæruddalen i går. De hadde det helt toppers - med kakaopause og alt som hører med.
Så var Rainer og Nicolai på søndags skitur i dag til Mariholtet sammen med Marit. Jeg blir så glad når de finner på ting ute, samtidig blir jeg lei meg fordi jeg ikke orker å bli med.

Nå er jeg meget spent på siste kurdag i morgen, har sommerfugler i magen. Det skulle nesten vært en rutine nå, men det kommer det aldri til å bli. Det er så mye som kan skje. Heldigvis vet man ikke det før det skjer!

3 kommentarer:

  1. Lykke til i morgen!! Tenker på deg. Klem Anita

    SvarSlett
  2. Stå på Ann Kristin. Tenker på deg, ønsker deg masse lykke til idag! Klem Wenche

    SvarSlett
  3. Tusen takk girls. Gleder meg til vi treffes!

    SvarSlett