28.01.2010

Besøk

Onsdag var vi først på Kafé Kuling i Gjerdsvika og spiste pizza. Veldig trivelig kafe. Tenk at jeg skulle få oppleve å være på kafe i lille Gjerdsvika!!! Kjempegod pizza var det og!
Deretter dro vi på Sandetun (sykehjem) til mormor på 91 år. Ho hadde en bra dag, og virka glad for at vi kom. Ho kjenner mamma veldig godt, men huska ikke navnet mitt. Men ho visste at jeg har en gutt i "Oslo", og spurte om han hadde det bra! Ho spurte sikkert 50 ganger om jeg hadde det bra no, og sa at det var bra at jeg er blitt frisk! Og så lurte ho veldig på om det var glatt ute. Været er alltid bra samtale emne, uansett sted eller alder!
På kvelden var vi hos Inger Janne i bursdagsselskap! Det var veldig kjekt, masse deilig mat og kjekke folk. Full rulle - skravle - skravle - det går utover nattesøvnen. Klarer liksom ikke å "roe ned", så idag blir det joggis og innedag.

1 kommentar: