15.02.2010

Mange opplevelser

Onsdag dro vi direkte fra sykehuset og til Hemsedal på hyttetur. Det var fantastisk deilig. Nydelig vintervær og sol. Fyr i peisen og rødvin til deilig mat. Torsdag og fredag var vi ute i flotte nye skispor på Kongevegen trimløype - på lånte ski (thanks Linda). Torsdag gikk vi en forsiktig tur for å teste formen. Det gikk kjempebra. Bare deilig å være ute. Fredag tok vi sjangsen på å ta med sekk for en litt lenger tur. Pølser på termos, kakao og sjokolade gikk ned på høykant ved pause etter 5 kilometer, og så var det jaggu 5 kilometer tilbake og..... Så da gikk vi faktisk ei mil på ski gitt. Nicolai gikk lenger da - han gikk frem og tilbake i sporet mens han ventet på at vi skulle komme etter - så han har sikkert gått dobbelt så langt som oss voksne. Men det var vel ikke så værst?!!!!!!!

Fredag kom våre venner fra Toten og det ble fredags taco m/nogo attåt på Revefarmen.
Lørdag morgen dro vi i samlet tropp, fire voksne og tre barn til alpin bakken. Det var strålende sol på toppene og vi var på alle tre; Totten 1497m, Tinden 1444 m og Røgjin 1370m.
Etter en laaaang pause (stod i den mega lange matkøen - sjølsagt på feil tidspunkt - når alle andre og skulle ha mat) måtte jeg takke for meg i bakken.

Søndag fikk vi deilig frokost! Menn og barn ble kasta ut (altformye energi) - og damene skeina hytta og pakket sammen. Vi tok det heeelt med ro og kula'n med kaffe, sjokolade og TV og spill før vi kjørte hjem på kvelden.

Kjempeflott tur og vi har hatt det sååå bra. Bivirkningene er ikke så bra. Beina mine er hovne og knea er overbelastet og tjukke som tømmerstokker. Kan så vidt skimte at det skulle vært kne-skåler inni der et sted.... :-(((((( Det gjør vondt - så jeg knapt kommer meg opp/ned i trappa. Nå er knea innsausa med Orudis-gele - håper det gjør susen. Jeg har masse ærend denne uka så beina må bare henge med!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar