24.04.2010

Dett i nesa

Forkjølelsen har satt inn for fullt! Sove leeeenge var utrolig deilig, men halsen og nesa var tett så det tok litt tid å "kremte" seg våken. Crp en ble målt på sykehuset før hjemreisen, og den var "fin" - så det er bare å ta tiden til hjelp for å bli frisk igjen til mandag. Jeg hiver innpå med paracet og nesespray og synest veldig synd i meg selv. Sola skinner! Mann og barn er ute - mens jeg ligger på sofaen. Det var ikke sånn det skulle være.



Jeg må vise frem mitt nydelige skjerf som jeg har strikket. Det var et utrolig morsomt "garn" med dotter i. Det ble ferdig på en dag, ja - jeg er blitt en racer i strikking... eh... Og så har jeg sår på nesen. Jeg var litt ivrig i oppvarmingen da vi spilte badmington så jeg møtte en murvegg. Brillene flagra og jeg gikk rett i bakken med resultat: skrubbsår på nesen og Donald kul i panna.




Dette bildet er fra Rakke i Stavern.
Vi syklet dit og lagde bål og fisket. Flott fiskevær, men ganske kaldt. Og ja - det er meg som fisker! Tang var det eneste jeg fikk på kroken. Hærlig sjøluft og godt selskap oppveiet dårlig fangst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar