23.04.2010

Tjelden er komen - no er det vår

på Kysthospitalet i Stavern.

Jeg er hjemme på perm i helga! Stavern er kjempefint. Sjøluft, bølgeskvulp og fugle kvitter varmer ei sunnmørs sjel.

Hjemoverturen i dag var litt spesiel; kjørte på bare veier og delvis sol, men kjørte igjennom to snøbyger - veldig merkelig.


Denne uken har gått utrolig fort. Masse trening - fullt program! Veldig kjekt, møtte en vegg også....

Vi har vært på sykkeltur, vi "løper" utallige ganger opp og ned trappene, vi trener i basseng, og vi har vært på fisketur. Anders var så heldig å få en sjø-ørret, nam nam, den ble grilla på bålet og alle fikk smake. Vi andre fikk bare tang på kroken, og noen traff berget...


Quiz til langt over leggetid, men det er ikke så lett å være meg når jeg leker med genier som kan ALT. Jeg må visst pugge litt i helgen... eh....


Avspenning, intervalltrening, kondis- og styrketrening (god gammeldags sirkeltrening), dart, bordtennis, balansetrening og undervisning!

Ja det var ganske tett program, men rakk også å strikke og male litt! Skravle - skravle, og gode samtaler hører også med, sammen med masse kaffe og et par vaffler.

Nå skal jeg hvile hele helgen og lade opp til siste uke på Kysthospitalet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar