16.12.2009

Tiden flyr

Allerede kommet til onsdag den 16. desember. Det var denne uken jeg skulle ha super energi og få unna alle "reste-ærend". Men småsnufsete og uvel har jeg holdt sengen stort sett. Orker ikke alt jeg hadde tenkt. Men nå har jeg laget liste til husbonden - så nå må han til pers. Noen småtterier gjenstår, så julefreden har ikke senket seg helt enda. Men nå ser jeg at jeg ikke har blogget siden 12. og det faktisk er fire dager siden... WHAT???? Hvor blir tiden av?

På søndag hadde Nicolai og jeg juleverksted som han kaller det. Vi satte sammen og pynta pepperkakehus og bakte lussekatter. Klokka fire kom middagsgjestene. Det var veldig koselig. Vi testa ut julebaksten og spiste is til dessert.
Mandag var mamma her og vi bakte fingerkranskaker. De kakene er er et av mange gode barndomsminner. Deilige søte kaker med rosa eller grønn krem inni.

Jaja - julekortene ble skrevet i natt, postet idag. Fenalåret ligger på benken klart til "hogg" - nam nam. Så da blir det vel jul i år også. Har ikke samme gleden i kroppen, håper bare jeg er i stand til å kjenne smaken av pinnekjøtt på julaften. Gjør jeg det så blir jeg hoppende glad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar