23.10.2009

Helg

Helg er supert - spesielt i "gode uka mi" - skal liksom ta igjen alt... puh. Har vært en bissi uke, hatt besøk hjemme, og jeg har vært på besøk hos andre. Idag har jeg vært på langtur - hehe helt til Asker :-))) Veldig kjekt å treffe Marianne, lenge siden sist. Og faktisk - jeg drakk en hel Dobbel Mocca - Hurra!!! ... og en muffins og en brus og en Club Sandwich - ja jeg vet!
Nå har jeg liksom våknet og kommet ut av ulldotten/bobla og har masse energi til å finne på ting. Til og med kjøpt inn malerkoster... litt optimistisk kanskje? Ny kur mandag, men uansett - maling blir det neste uke.
Har henta tante Dina som kom på besøk til mamma idag. Så har jeg kjørt Marit og Nicolai til Nationaltheatret - de skal se Pinocchio i kveld. Hipp hurra for at Boraen er kommet hjem fra verksted!
Nå fikk jeg akkurat servert velkomst drink og venter spent på tre retters servert av Rainer. So long og god helg!

1 kommentar:

  1. da er jeg spent på å høre Rainers meny!!!
    kjekt å lese at du er så i god form!!
    go klem så sees vi i morgen!
    antonia

    SvarSlett