25.10.2009

MAMMA 60 ÅR

Min hærlige mamma fyller 60 år på onsdag 28/10. Første feiring er middag og kakeselskap idag hos mamma her på Skedsmo. Tante Dina, Antonia m/fam, Linda m/fam og vi. Det blir stas. Det mamma ikke vet er at vi har en overraskelse til henne. Ho skal få vite det idag. Jeg GLEDER meg til å se reaksjonen hennes. Jeg tror nemlig at hun er meget skuffet over sine døtre som ikke har ordna noe... tihi. Ble ganske seint i seng i går kveld, holdt på med det vakre bursdagskortet til mamma! Kreativ er jeg ikke - men men - jeg gjør så godt jeg kan. Det ble veldig flott - jeg er fornøyd!
Tre retters fredag var helt mega. God mat, god vin og godt selskap. Deilig å føle seg normal.
Lørdag fikk vi besøk av Stein og Aud-Elin som var innom med en bukett roser til meg. De er så søte. De fikk også se mitt vakre hårløse hode. De hadde vært på Plantasjen - og de kunne fortelle at der var det JUL! Skrekk å gru - jeg synest det er litt tidlig. Vi er bare kommet til oktober altså! Men hehe - jeg har allerede mange julegaver i hus - fniser jeg litt fornøyd.
Når de hadde dratt kom tante Dina og mamma innom på lyn visitt.
På vei ut møtte de Antonia i døra som kom innom med en flaske vin. Tusen takk, det var såååå koselig.
Heldigvis skal jeg møte alle senere idag!

1 kommentar:

  1. Du må helse så mykje til din kjære mor, og gratulere hjartans med dei 60! Spennande med overraskelse, no vart eg nysjerrig.......
    Wenche S.

    SvarSlett