19.10.2009

Sosial

Ikveld var jeg vært på besøk hos Anne-Cathrine på Ullern. Hun har flyttet hjem fra det store utland (Sverige). Nancy som også er hjemvendt fra Sverige var også med på reunion! Det var sååå koselig! Skravla gikk i ett og man skulle ikke tro at vi ikke har sett hverandre på fem - eller er det seks år???
Tidligere idag var jeg på Lillestrøm Torg sammen med mamma, Inger Janne og Margrete. Så utrulig deilig å være ute av huset, selv om det er nok å ta tak i hjemme. Holder på å rydde i boden og finne frem vintertøyet, skulle ha malt noen vegger og lister osv.... men jeg har så god tid!
Helgen gikk så alt for fort. Lørdag hadde jeg min nevø Jens Terje på besøk mens damene var på bytur til Oslo - han er såååå sjønn, men en ulv i fåreklær - litt av en ramp. Søndag var alle på middag hos mamma.
Formen er altså veldig bra. Jeg blir fort sliten, men hviler innimellom så går det helt fint. Det går an å snakke mye selv om man er sliten. Jeg er vel igrunnen kjent for snakketyet... og det er fortsatt ikke no problem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar